Darmowa dostawa od 99,00 zł

Odstąpienie od umowy

Zwroty towaru / Odstąpienie od umowy

Prawo odstąpienia od umowy przysługuje tylko KONSUMENTOM. Odstąpienie od umowy przy dokonaniu zakupu jako KONSUMENT:

  • W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (KONSUMENT) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny, dostarczając Sprzedającemu towar bez wad. KONSUMENT jest odpowiedzialny wobec Sprzedającego za zmniejszenie wartości produktu w związku z korzystaniem z niego w nieodpowiedni sposób. Sprzedający zgodnie z Art. 34 pkt. 4 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 ma prawo obciążyć Kupującego dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.
  • Aby odstąpić od umowy, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: kontakt@infilia.pl lub przesyłając oświadczenie na adres: BConcept S.C. ul. Płk. Dąbka 10 30-732 Kraków
  • Szczegółowe informacje na temat zwrotów towarów znajdziesz w naszym regulaminie: https://infilia.pl/Regulamin

KONSUMENT może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, który można pobrać TUTAJ bądź też korzystając z naszego Systemu Zwrotów i Reklamacji WAŻNE!!! W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedający nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Dodatkowo w przypadku odstąpienia od umowy oprócz równowartości ceny towaru Sprzedający zwróci Kupującemu koszty doręczenia mu zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej aukcji. Jeżeli klient wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu (zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014).

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Sklepu internetowego przysługuje Kupującemu (KONSUMENTOWI) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą KONSUMENTA, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji KONSUMENTA lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
  • w której KONSUMENT wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  • zawartej w drodze aukcji publicznej;
  • o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą KONSUMENTA przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Kupujący będący KONSUMENTEM ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce ''Rozstrzyganie sporów konsumenckich''.
pixel